March 10, 2016

Diskriminasi!

Salam semua!
(^_____^)


Harini rasa nak membebel. Izinkan saya...hahahhaa

Tadi saya baca Berita Harian, dia cakap ada seorang kabin kru dari Los Angeles ni mendakwa dua orang wanita Islam merenung dia secara tidak sopan. Eh eh eh dia ni. Perasannya.
Pegila cari dekat BH, tajuk WANITA ISLAM DIIRING KELUAR PESAWAT KERANA TENUNG KABIN KRU.

Haish, diskriminasi betul. Bayangkan kalau kita yang duduk tempat dua wanita tu.
Angin la jugak kan bila baca tadi..hahhahaa

Inilah nasib kita sekarang. Jangan biarkan golongan macamni menindas kita!


Let's live in peace and harmony.
TOGETHER! 

9 comments:

S❤ said...

HAHAHAHA perasan betul, kesian that women :(

Mazni Munawar said...

islamicphobia kuat betul kat negara luar :( kesian muslims kat sana

Azwar Syuhada said...

Laju je meninsdas kaum muslim.

Nurul Faiz said...

mengada betul la !!

Cik aish said...

Sebab tu kalau nak pergi oversea..pikir doploh empat kali haha sbb dorg ni fobia mcm kita ni pembunuh bersiri lak..padahal punya la sopan santun org timur ni. Hihih

• Ain Cho'in • said...

Tumbuk kang kabin kru tu baru tau !

Siqah Hussin said...

Perasan je dorang tue. Huh.

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

strategi nak menindas muslim ni... takde motif sgt. huhu

hainom OKje said...

Hish.....penindasan ni kan Tirah...
Mereka memandang kita serong sungguh