January 28, 2016

Sebab Followers Blog Berkurang

Hi, Assalamualaikum dunia ^____^

Sejak dua menjak ni, saya tengok followers blog saya berkurang, sehari dua tu saya expect maybe my "ex-followers" dah tak berminat untuk follow saya. Saya akui, saya jarang post bulan ni.heheehhee

Tapi bila lama-lama jumlah followers saya berkurangan dalam jumlah yang besar, rasa pelik la kan. Depa ni boikot saya secara berjemaah ke?hahaha

Selepas saya meng-google, baru tau, Google ada buat pembaharuan. Baca ni.


credit to:
http://babab.net/artikel/kenapa-followers-blog-berkurangan.html

Ow....
Okayh, bagi mereka yang suka membaca blog, dan suka up-to-date dengan blog-blog yang diminati, tetapi takde akauan google, saya nasihatkan korang buat la akauan google ea. Senang je..hehe

babai (^______^)



8 comments:

Zie Azi said...

tempias sama,wlpun follower tak ramai mana
huhuu..keep writing dear.

MG schmidt said...

betul!
MG pun terkejut tadi tgk folower bekurang ..hhuhu



JOM TENGOK LEBIH 100 BARANG2 KECANTIKAN DENGAN HARGA YG MURAH DAN PASTINYA ORIGINAL !
https://www.facebook.com/produkkecantikanMG/posts/1726936100868945:0

JANA PENDAPATAN PASIF DENGAN BLOG ANDA
http://melangkaugarisan.blogspot.my/2016/01/jana-pendapatan-pasif-dengan-afflifycom.html

The KehalusanKelembutan said...

salam sabar je;aa :) terasa jugak

SITI SORFIENA SYASHA said...

ohh, patut la makin berkurang :D thanks Athirah :)

Cik Azz said...

Kan...?

Mula-mula tu tersentap la jugak.. Sama la macam Athirah.. Tapi lepas tu akak agak sendiri je mungkin blog tu kena remove sebab memang dulu dah ada pemberitahuan suruh buat akaun dengan Gmail.. Masa tu jugak akak terus buat akaun.. Takut la kalau blog kena remove.. Walaupun blog akak tak hebat manapun tapi sayang la sebab banyak kisah suka duka yang ada kat blog tu.. hehe..

Azwar Syuhada said...

Ada baca juga, heheeh.. blog Azwar pun followernya semakin berkurang. ;)

amira faqihah said...

mengalami situasi samaaa,patutlaa --'

Nabila Syifa said...

oo..gitu kew? baru tahu ni