November 18, 2015

Rahsia Tarikh Lahir?

Hi (^___^)

Salah seorang geng PERKATEK ada send gambar ni kat group whassap;


Rahsia tarikh lahirkah ini? hahahhaa
Jangan percaya, setakat nak bergelak ketawa boleh la kan. Pada pandangan saya, dorang boleh keluarkan statement macamni sebab dorang buat kajian, bukan ramalan okey. Ramalan tu khurafata, bak kata salah seorang ahli geng "Kekanda Adinda" yang kami tubuhkan masa zaman matrikulasi.haha
Banyak pulak geng kau kan,,haha

Saya bulan 7. Ramai yang lahir pada bulan 7 ni setia. Saya? Insha Allah setia...hahhaha

Okey, check yours too (^_____^)

p/s:
ingat dah tak nak minum coffee, akhirnya.....emmmm....

13 comments:

Mrs Yatie said...

PG lahir bulan dua. hehe. tak la comel mana pon :D hahaha.

Khai♥Rin : anies said...

yg lahir bulan 3 n 7 tu sy percaya...mmg betul!! serius!

Khai♥Rin : anies said...

p/s menabung ;-)

YieN said...

Saya kuat cemburu.. Ehhh! Macam tak je, haha~~

Cik Cahaya Bunga said...

saya bulan 9..

LZ - The Blog Owner said...

Saya comel mengikut chart di atas maklumlah lahir bulan 2.. Hihihi :-)

alia azman said...

sya bulan 10..mmg lerr suka lepak..tp nasib x menyebelahi sgt..sbb mak ayah ckp pompuan x leh kluar rumah selalu..end up lepak kt bilik..reputtt..~~~~

cEro said...

Hahahaha...
Memang betul, benda macam ni buat gelak-gelak boleh laa, nak percaya jangan.
Karang nanti ada pakwe/makwe lahir bulan satu terus kena tuduh curang. Hahahahaha

athiqi ariff said...

april = penyabar...betul la 2..hehe

aima said...

Bulan 2 ...comel

Mohd Ghazali Abdullah said...

saya pun bulan 7

Cik Yanie said...

Omg. Bulan 8 :3

hainom OKje said...

Betul tu....based pada kajian jer tu....Penyabar sangat ke mak ni? Huh....hanyut hihi.