November 5, 2015

Ma Dream....

Hype olls ^___^

Ma dream? Kenapa guna Ma? Sebab semalam scroll instagram Kim Jong Kook, tengok dia duk guna Ma...Saya selaku peminat beliau, saya copy paste la..hehe

Eh, melalut dah,,haha

Okay, ma dream is, saya nanti sangat la berharap semoga dapat kerja kat Kelantan. Why?
Because selama ni, asal ada cuti je, asal ada kawan ajak bercuti je, saya dengan cekap dan pantasnya menolak sebab saya nak balik kampung. Bagi saya, cuti adalah untuk balik kampung. Bukan tak teringin pergi bercuti dua tiga hari melawat dunia, tapi saya rasa saya wajib balik kampung,hahhaa

So, penyelesaian adalah, saya kerja kat Kelantan, duduk kat rumah, time cuti, pergi bercuti. Ayah dah pencen, mak ada la 4 5 tahun lagi berbaki, then beliau pun pencen.Kemudian, boleh kami bercuti dengan gumbiranya...haha

Bukan apa, sementara mereka masih ada, berdampinglah dengan mereka kan... Saya takut nanti menyesal tak sudah... sobsss....


Omma and appa.

Doakan saya dapat kerja kat Kelate ye nanti..hehehhe

See you, 
xoxo
xxxxxxxxx :p

p/s:
tak sabar nak balik cuti mid sem..hehe

13 comments:

Khai♥Rin : anies said...

insya allah... minta pada DIA pasti dimakbulkan... lagipun kita berbuat baik kpd ibu bapa kan...

Eka Tikah said...

sama kes dgn saye ni. hehe. teringin sgt nak balik kerja kat Melaka. Lagi2 ibu ayah ade ank seorg ni je. Diaorg kalau boleh nak tiap hari saye balik sane. hehe

KorN said...

moga semua dipermudahkan as u wish

Sally Samsaiman said...

insyaAllah kalau ada rezeki...tapi mmg susah nak blk kelantan kan..

FarhanahAdzlan said...

gud luck sis banyakkan doa :)

Azwar Syuhada said...

Good luck! Semoga segala urusan dipermudahkan. ;)

Shikin Razali said...

Insha Allah Trah... mudah2an dimakbulkan oleh Allah...
آمِيّنْ... آمِيّنْ... يَا رَ بَّ العَـــالَمِيْن

hainom OKje said...

Yelah Okje doakan Trah dapat kerja kat Kelantan nanti.....
Eh sama comei ngan maklah Tirah ni....sebijik muka mak kan Tirah ni

azizah green line said...

hai tirah! moga impian trah tercapai..inshaaAllah

mohd Syarizwan said...

hajat nk kijo klate ugop. xsei duk K.L.. haha.. sedap duk kapung dih.. gud luck lar..ngaji molek dulu..

Kakak Tiri Cinderella said...

In shaa Allah... Moga Allah kabulkan niat baik :) Amin.

Muhammad Faizal said...

ermmm..saya pon rasa macam nak demam ni...

Athirah Diyana said...

betul tu trah. selagi mak ayah ada, duduklah dgn diorag kalau berkesempatan.