October 7, 2015

Bloglist Athirah Zain

Salam....
hehee

Sudah sekian lama saya tak update bloglist saya. Tengok ramai bloggers yang update setiap bulan. Nice! Rajin, keep it up! hehe


Gambar tak ada kaitan dengan entry,,haha


Sebab saya tak tukar bloglist ialah satunya malas, kemudian sebab utama dia ialah bloglist saya adalah terdiri daripada blog-blog yang saya follow.

Buat sesiapa yang follow blog saya, nanti bagitau la ye dekat shoutbox tu. Insha Allah saya pegi jenguk and follow. Nanti automatik masuk bloglist. Senang sikit nak blogwalking,,hehee

Satu lagi, ni nak share pasal WANITA CANTIK PON PANDAI MASAK.
Check it out from the link below;


8 comments:

Maria Firdz said...

Saya buat asing senarai bloglist.. Nak letak kat blog utama banyak sangat pula..

✿LiyaNa RoHazi✿ said...

Bw here

Mime MF said...

sy rasa mcm dah berkurun sy xupdate bloglist..hehe

PeRdU cINta said...

bila berkelapangan singgah la ye..

dEdEQ dE wIshEs said...

HEHEHE .. KDEQ PUN BARU JE NAK START UPDATE BLOGLIST ..

Zizie Zack said...

zizie lak memang ada buat exchange bloglist.. dah lama dah follow blog ni :)

Nora Karim said...

bloglist kalau nak masukkan semua mmg tak muat..huhuh saya masukkan blogger yg rajin datang dan komen ke blog saya, walaupun bog saya sunyi tanpa entri baru... heheheh

Izz Latif said...

Hi, saya sangat menyukai blog anda! ZALORA Malaysia kini sedang mencari blogger yang berbakat, dan saya tertanya adakah anda berminat untuk satu kolaborasi blog bersama kami. Anda boleh hubungi saya di izz.latif@my.zalora.com jika anda berminat dengan tawaran ini dan saya akan berikan segala butiran di sana. Harap dapat balasan emel anda secepat yang mungkin!