March 12, 2014

I miss them, I miss U

These two little kiddos, 
I really miss them.
Tiap kali pergi rumah dorang, memang confirm dorang kerjakan cukup-cukup. 
Saya bersyukur, dapat merasai kasih mereka. 




Penat, macam main hoki tanpa henti.
Tapi, tula kebahagian untuk mereka, kebahagian budak-budak yang tak tau apa-apa. 
Biarlah mereka bergelak ketawa, aku pun turut bahagia.

Tiap kali saya nak balik, soalan sama yang dorang tanya.
"Bila awak nak datang lagi?"

Serius saya tak tau nak jawab apa. 
They keep waiting. Sorry....

Mampu kata, 
"Nanti saya datang lagi"

Tak sanggup untuk saya menabur janji. 

Mereka sepupu saya. 
Anak kepada pak cik saya.
Yang masih lagi tak mampu untuk bangun, untuk bercakap. Dah melepasi koma, tapi masih tak berdaya.

Ya Allah, dugaan Mu cukup membuatkan hati kami bergetar. 

Dear readers,
Please, lend me your doa'. 

MH370 hilang tanpa jejak.
Keluarga mangsa pasti sedih. 
Mungkin tak sama.
Perasan mereka dengan perasan kami.
Ujian mereka lagi besar.
Insha Allah, ada sinar untuk kita semua.

Get well soon Ayah Mat, 
we really miss you...

5 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

comel mereka..

Cik Yaya said...

salam.. =)

ye..btl la..jelas nmpk kgmbiraan di wajah tu.. ^_^

Norhasniza Khalid said...

wah.. suka ye... gembira betul

Aisya A. said...

mesti diorg manja sgt dgn trah kan. :)

Ninaa Hassan said...

wahh happy je nampak.
btw kak tirah comel :p