July 12, 2013

Header Ramadhan

Assalamaualaikum (^___^)


Alhamdullillah, dapat rezeki header free sempena Ramadhan ni..hehe..
Terima kasih dan syukran jazilan buat kak Lana sebab bermurah hati kasi header ni (^___^)

Cool and girlish akak..hehe... Lawa (^____^)

Nak harapkan diri sendiri buat, memang berjanggut la rasanya, tak pandai campur dengan bajet busy, memang tak jadi la..haha...

Selamat berpuasa buat semua ea (^___^)




27 comments:

Noh Kodiang said...

untungler...noh yang mintak awal2 pon blom dapat lagi...huhuhuuh

Tinta Lana said...

Salam.

Tukar warna je pun trah,hehe.

Trah tahu, akk rsa nak freebis header ramadhan je,heh3. Tapi, takyahla,heh3. Ada lagi benda nak dibuat.. cth mcm budak kat ats ni,hahahah.

azizah :) said...

cantik sangat trah.. pink lagi tu..

Norhasniza Khalid said...

cantik lah header tu..

Che Rosliza Che Mat said...

Tahniah...

Azie Namico said...

wahhh ! rezeki di bulan pose nie trah ! ...cantik warna nya..i like

puteri kasih said...

wah cantik.. Selamat berpuasa trah :)

aisya said...

sweet! hehe..

salam ramadhan dan selamat berpuasa jugak =)

dEdEQ dE wIshEs said...

CANTIK HENSEM MENAWAN KAU MEMANG DE BOM . HAHAA . COMEI HEADER . PINK GITU ..

noornazuha said...

Akak nak wish selamat menyambut Ramadhan ye....semoga kita semua beroleh keberkatan dalam bulan ni......:)

Tinta Lana said...

Salam.

Err..bukan2,hehe, akak bukan suh trah buat. Lepas trah tny psl header..akk terfikir nk jadikan header ni freebies..buat dlm bbrpa wrna kan. Tapi, tak jadila, hehe.

Cik Yaya said...

salam..
ptt ler tgok heder da tuka..smpena bln rmdhan ni kan..hehe

slmt bpuasa jg ye cik trah ^_^

Nurulee said...

sweet header. heheh, selamat berpuasa. happy Ramadan Mubarak =D

jaakechik said...

salam trah... selamat berpuasa jugak dari k.jaa... tengkiu singgah di blog k.jaa sokmo.. k.jaa jer sokmo tak bw... huuuuu! sorryyy na...

Fatihah said...

cantik ! selamat berpuasa :)

Scya Lollita said...

girlish stylish hehe

Aida Ismail said...

I like the color! ^^ hehe~

Cik Yaya said...

salam ramadhan ke-10 cik trah... ^_^
salam jumaat juga =D

sha (chirp chirp) said...

huhu. baru nk ckp sama mcm lana punya header, yg wane biru tuuu.

BUNDA a.k.a KN said...

tahniah...cantik, pink lagi..

faizal said...

nice header,,Happy Ramadhan....

NAL said...

sangat cantik.. Salam Ramadhan yer :D

boni kacak said...

testing testing

are_lin@yu said...

cntik..thniah dear ;-)

H.H said...

comel ngat blog ye

Eiqa Almond said...

Lawaaa.!!
gegirl gituuuu :D
Pandai kak lana buat kann :)

hainom OKje said...

Cantik ...nampak sweet sangat