June 14, 2012

9Gag 2: Bengang!!!

Apa korang rasa bila duk kat situasi ni?


bengang giler kan? huhu.. pelik la yg suka call tgh2 mlm ni, kacau je, mcm xblajar sivik jer... kalau msj pun sy xbrapa suka, kalau ada hal penting tu xpe, ni tak, tanya duk wat apa pulak. Pelik, pelik... walaupun kadang2 saya lambat tido, saya tetap xsuka org msj atau call lebih daripada jam 12tgh mlm. kan time tu kita dah nak rehat.. sabo je la...

p/s:
hormati org lain

2 comments:

Jija said...

haha setuju sangat! yg lagi bengang da la kol wkt kite tgh nyenyak tdo pastu boleh pulak tny ni sape.. grrr

Trah Zain said...

ha? ada ke ptot tnya ni sape? haish, macm2 org ni..